Kantoorbenodigdheden - online besteld - levering binnen 24uur

Als marktleider in verkoop op afstand van kantoorbenodigdheden, kantoormeubilair en accessoires worden vrije beroepen, zelfstandigen, non-profit organisaties, ondernemingen, en professionals op hun wenken bediend.


U vindt een uitgebreid gamma van handige kantoorbenodigdheden gaande van paperclips, cartridges, informatica apparatuur en onderhoudsproducten tot volledige bureausets en zelfs opbergsystemen. Alle producten kunnen eenvoudig en snel online besteld worden. De levering vindt binnen 24uur plaats.(details: zie website.)


Troeven

Als klant komt u op de eerste plaats en geniet u van volgende voordelen:
1. Een uitstekende Dienst na Verkoop
2. Een mooi cadeau bij elke bestelling
3. Een tevreden of geld terug garantie!
4. Totale veiligheidsgarantie!
5. Twee jaar garantie op ons hele gamma!
6. Bij ons vindt u alles wat u nodig heeft!
7. Gratis recyclage van inktcartridges!




Reacties:

Er zijn geen reacties

Reageer:

Naam (*)
Email (*) - niet zichtbaar op de website
opmerking (*)